REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Budowa nowej, wielkiej elektrowni parowo-gazowej w Ostrołęce przekroczyła półmetek [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Budowa nowej, wielkiej elektrowni parowo-gazowej w Ostrołęce przekroczyła półmetek [FILM]
Zaawansowanie prac przy budowie nowej, wielkiej elektrowni parowo-gazowej w Ostrołęce (woj. mazowieckie) wyniosło na koniec listopada 2023 r. 57 proc. Turbina gazowa – ostatni kluczowy element turbozespołu powstającej w Ostrołęce elektrowni gazowo-parowej – została dostarczona na plac budowy. Wyprodukowane we francuskiej fabryce General Electric w Belfort urządzenie należy do najbardziej nowoczesnych, które montowane są w elektrowniach typu CCGT.
Kolejny krok do realizacji następnego odcinka drogi S17 w województwie lubelskimartykuł
Pokaż artykuł
Kolejny krok do realizacji następnego odcinka drogi S17 w województwie lubelskim
Do Wojewody Lubelskiego trafił wniosek o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) dla odcinka drogi S17 Zamość Wschód - Zamość Południe. Wydanie tej decyzji umożliwi rozpoczęcie budowy.
Pierwsza polska elektrownia wiatrowa na Bałtyku coraz bliżej. Działa już baza operacyjno-serwisowa [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Pierwsza polska elektrownia wiatrowa na Bałtyku coraz bliżej. Działa już baza operacyjno-serwisowa [ZDJĘCIA]
Pierwsza polska elektrownia wiatrowa na Bałtyku nabiera coraz bardziej realnych kształtów. Grupa ORLEN osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju morskiej energetyki wiatrowej. W Łebie zaczęła działać baza operacyjno-serwisowa dla MEW.
Firma Glassolutions z Grupy Saint-Gobain zainwestuje 75 mln zł w rozbudowę fabryki w Małopolsceartykuł
Pokaż artykuł
Firma Glassolutions z Grupy Saint-Gobain zainwestuje 75 mln zł w rozbudowę fabryki w Małopolsce
Krakowski Park Technologiczny wydał decyzję o wsparciu w ramach programu Polska Strefa Inwestycji dla firmy Glassolutions należącej do Grupy Saint-Gobain. Firma jest jednym z wiodących producentów szyb zespolonych i przetwórców szkła budowlanego w Polsce i zamierza zainwestować 75 mln złotych w automatyzację zakładu produkcyjnego w Jaroszowcu. Projekt pozwoli zwiększyć zdolności produkcyjne przedsiębiorstwa, zredukować jego emisyjność i stworzyć nowe miejsca pracy.
Pierwszy z wieżowców, które powstają w ramach inwestycji Atal Sky+, osiągnął wysokość konstrukcyjną [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Pierwszy z wieżowców, które powstają w ramach inwestycji Atal Sky+, osiągnął wysokość konstrukcyjną [ZDJĘCIA]
W 14-piętrowym wieżowcu zakończono prace przy konstrukcji dachu. Aktualnie na piętrach stawiane są ściany działowe oraz prowadzone są prace instalacyjne. Trwają również prace przy dwóch innych budynkach (D i E). Na placu budowy pracuje aktualnie ok. 60 osób.
Zakończyła się przebudowa kolejnego zabytkowego dworca w woj. pomorskimartykuł
Pokaż artykuł
Zakończyła się przebudowa kolejnego zabytkowego dworca w woj. pomorskim
Polskie Koleje Państwowe S.A. zakończyły przebudowę dworca w Szymankowie (powiat malborski), w województwie pomorskim. Obiekt po metamorfozie zyskał odtworzoną na wzór historycznej ceglaną elewację oraz piękne zabytkowe wnętrza. Stał się także komfortową przestrzenią obsługi podróżnych.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Siedziba Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i nowego Komisariatu Policji Wrocław-Stare Miasto oficjalnie otwarta [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Siedziba Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości i nowego Komisariatu Policji Wrocław-Stare Miasto oficjalnie otwarta [FILM+ZDJĘCIA]
Nowy Komisariat Policji Wrocław-Stare Miasto połączony z siedzibą Zarządu we Wrocławiu Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, to najnowsza na Dolnym Śląsku policyjna inwestycja. Obiekt powstał w całości w technologii budownictwa modułowego 3D, która sprawdziła się już w wielu policyjnych obiektach na terenie województwa dolnośląskiego i kosztował ponad 112 milionów złotych.
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]
W Gdańsku realizowana jest kolejna wielka inwestycja. Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Jadwiga i Kinga wydrążą pierwsze tunele kolejowe dla inwestycji „Podłęże-Piekiełko” [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Jadwiga i Kinga wydrążą pierwsze tunele kolejowe dla inwestycji „Podłęże-Piekiełko” [ZDJĘCIA]
Będą miały niemal 4 kilometry długości i znacznie skrócą podróże pomiędzy Limanową a Nowym Sączem. Rozpoczyna się drążenie nowych tuneli pod Pisarzową, które połączą stację w Męcinie z przystankiem w Mordarce. Obiekty zostaną wybudowane przy użyciu ogromnych tarcz TBM, nazwanych na cześć małopolskich władczyń – św. Jadwigi i św. Kingi. Prace na odcinku Limanowa – bocznica Klęczany, to ważny element największej inwestycji Polskich Linii Kolejowych na południu Polski. Ta część projektu „Podłęże-Piekiełko” dofinansowana jest przez Unię Europejską w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.
Na obrzeżach czy w centrum? Gdzie w Poznaniu wynająć biuro?artykuł
Pokaż artykuł
Na obrzeżach czy w centrum? Gdzie w Poznaniu wynająć biuro?
Biuro na obrzeżach czy w centrum? Przed tym pytaniem staje wielu przedsiębiorców planując siedzibę swojej firmy. Każda z lokalizacji ma zalety, ale też wady, o których zapomnieć nie można wynajmując biuro. Co zatem lepsze?
REKLAMA